woensdag 1 oktober 2014

NIEUW: John Green boeken

Als je al van "The Fault In Our Stars" heb gehoord, dan heb je waarschijnlijk ook al van John Green gehoord. John Green is de schrijver van dit boek (en vele andere boeken) en heeft zelfs een eigen channel op YouTube!

Ik vond het boek en de film van "The Fault In Our Stars" heel erg goed en ik heb besloten dat ik wel meer boeken van hem wilde lezen!
Bij deze!


Onlangs ging ik weer eens naar de Standaard Boekhandel (met een cadeaubon dat ik had gekregen voor mijn verjaardag) en net voor ik wilde vertrekken, viel mijn oog op een stapel boeken van John Green. YES!

Ik kocht "Will Grayson, Will Grayson" en "Paper Towns". Oeh, wat ben ik benieuwd naar de verhalen in deze boeken! Ik kan haast niet wachten!
Ik kocht allebei de boeken voor €12.50/stuk! Reviews komen gauw online!

Bedankt voor het lezen! Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten