donderdag 30 oktober 2014

BOEKREVIEW: "Wreck this journal"

Hi allemaal! 
Vandaag heb ik voor jullie een boekreview van het boek "Wreck this journal".
Ik heb er eerder een post over geschreven, dit boek is - in tegenstelling tot alle andere boeken in mijn boekenkast - een echt doe boek!


Wreck this journal is een boek dat al jaren populair is en ik wilde het al heel lang, dus ik heb het uiteindelijk ook maar gekocht!
Ik moest weten of dit boek echt zo goed was als iedereen beweerde.


Ik vind het boek heel leuk, het is eens wat anders en ik heb bijna alle opdrachten in het boek (samen met mijn papa) gemaakt terwijl ik in het ziekenhuis zat te wachten voor een consultatie. 
We hebben er veel plezier aan gehad en we hebben enorm veel gelachen! 
Ik vind het alleen echt jammer dat het boek zo kort is, op één middag hebben we alles gemaakt.

Ik zou dit boek echt aanraden aan iedereen die eens een beetje verandering wil. Ik heb geen spijt dat ik dit boek heb gekocht!

Bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten