maandag 3 november 2014

NIEUW: "Crossed"

Goeiemorgen! Hoe gaat het?
Ik ben in een heel erg goed humeur en daar is een reden voor! Ik heb namelijk een nieuw boek!
Mijn nieuwste aanwinst is het tweede boek uit de "Matched" trilogie van Ally Condie. 


Deze serie gaat over een wereld waar "de Unie" alles bepaalt. Je job, waar je woont maar ook op wie je verliefd moet worden (met wie je gematched wordt) en hoeveel kinderen je krijgt. Ze beslissen zelfs wanneer je sterft!
Vrijwel iedereen is gelukkig in deze maatschappij, maar dan is er Cassia. Zij wordt gematched aan twee mensen en moet zelf maar uitzoeken met wie ze wil verdergaan.
En hoe verder ze zoekt, hoe meer ze te weten komt over de Unie. Die lijkt niet altijd zo perfect te zijn...

In het vorige boek kregen Cassia, Xander en Ky het moeilijk, maar in dit boek moeten ze zich meer dan ooit bewijzen.
Oeh, wat vind ik de cover van deze boeken ook altijd zo mooi!
Vrij simpel, maar heel erg leuk! Ik weet dat je een boek niet mag beoordelen op zijn cover, maar een mooie cover helpt toch altijd!

Dit boek kostte €17.99 in Standaard Boekhandel!
Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten