vrijdag 14 november 2014

NIEUW: Young Adults! (2)

Iets typisch aan mij als boekenwurm is dat ik een grote stapel heb met boeken die ik nog moet lezen, maar ik blijf steeds nieuwe boeken kopen.
Onlangs kocht ik twee nieuwe boeken, toevallig allebei rode boeken en toevallig allebei een vervolg op een vorig boek uit de trilogie!


Het eerste boek dat ik kocht is "Reached" van Ally Condie. Dit is het derde boek en het laatste boek uit de "Matched" serie.
Ik ben ondertussen bezig met deze serie te lezen en er komt binnenkort een review van online.

Het tweede boek is van Kiera Cass en noemt "De Elite". Dit boek is het tweede boek uit de "De Selectie" trilogie.
Ik heb nog geen enkel boek uit de trilogie gelezen, maar dit wordt de eerste serie die ik lees na de "Matched" serie.
Ik ben heel benieuwd!

Bedankt voor het lezen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten