maandag 25 augustus 2014

NIEUW: 3 boeken

Vandaag heb ik weer een shoplog van enkele boeken die ik onlangs kocht! 
Ik ben gek op boeken en ik vul mijn collectie graag regelmatig aan. Dit keer heb ik drie boeken gekocht.

 

De eerste twee boeken zijn twee boeken van de "Delirium" serie, van Lauren Oliver. "Delirium", het eerste boek heb ik al gelezen, dit zijn de boeken die erop volgen. Ze kostten elk €10.



Het volgende boek dat ik kocht heet "De Selectie" en gaat over 35 meisjes die samen in een kasteel wonen met één prins, allemaal willen ze zijn vrouw worden.
Het doet me een beetje denken aan reality tv en programma's zoals "The Bachelor", maar ik heb hoge verwachtingen voor dit boek. Hopelijk is het beter dan reality tv.
Dit boek kostte €15.

1 opmerking:

  1. Hoi!

    Ik heb je genomineerd voor de Sunshine Blogger Award! Kijk voor meer info op mijn blog (besomeonesunshine.blogspot.com)!

    Liefs Deborah

    BeantwoordenVerwijderen