donderdag 14 augustus 2014

Nieuw: Twee trilogieën

Hoi! Hoe gaat het?
Ik ben weer gaan shoppen en dit keer heb ik twee trilogieën gekocht. Twee boeken met elk drie verhalen er in.

De allereerste trilogie heet "Weg der geesten", het is een boek over de oorlog. Leek me wel interessant, aangezien ik Geschiedenis ga studeren aan de hogeschool in september. Verder ben ik ook altijd al heel geïnteresseerd geweest in de oorlog.

De tweede trilogie is de "The Darkest Powers" trilogie. Hier is wat er op de achterkant staat:

"Het enige wat Chloe Saunders wil is een normaal leven met haar vrienden. Wanneer ze op school een paniekaanval krijgt, belandt ze in een instituut voor kinderen met gedragsproblemen, Lyle House. De diagnose is schizofrenie. Compleet overweldigd gaat Chloe akkoord met de behandeling. In eerste instantie lijkt er niets vreemds te zijn aan Lyle House, maar als ze de andere inwoners wat beter leert kennen, blijkt het geen doorsnee instituut. Volg Chloe tijdens haar spannende zoektocht naar de ware aard van haar gaven."


Ik ben heel nieuwsgierig naar allebei de boeken! Heb jij ze al gelezen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten